La huelga de ganaderos deja sin toros los encierros de Ampuero

El anuncio de la inminente huelga de ganaderos para apoyar la fiesta de Tordesillas ha puesto en peligro los encierros de Ampuero.

Hemos podido saber que al menos el de hoy viernes día 9 no se ha celebrado y el resto todavía se desconoce. Este contratiempo podría poner en peligro la fiesta de Ampuero que hace llegar a la localidad miles de personas de todos los puntos de España y del extranjero. Los ganaderos pretenden así demostrar lo importante que es la fiesta del toro para la economía general en España.

Como medida para intentar salvar la fiesta, el Ayuntamiento de Ampuero ha decidido celebrar los dos últimos encierros (sábado día 10 y domingo día 11) con toros hinchables para no dejar así a los visitantes sin la sensación de poder correr delante del toro. “creemos que hemos tomado la mejor medida que podíamos, la otra opción era hacer los encierros con Bisontes, Búfalos o vacas tudancas que nos cedía el parque zoológico de Cabárceno, pero claro… no es lo mismo” nos contó Mónica Minante, concejala de cultura del ayuntamiento de Ampuero que además añadió que “Con ésta medida de hacer el encierro con toros hinchables daremos la oportunidad de poder participar en los encierros también a los niños y además nos ahorraremos un montón de disgustos al evitarnos incidentes graves”

Ampuero ha aplaudido ésta medida y la rápida reacción del Ayuntamiento para solucionar el problema. El Ayuntamiento no descarta, si sale bien, que los encierros de próximos años se hagan también con los toros hinchables y dejar así tirados a los ganaderos.

89 thoughts on “La huelga de ganaderos deja sin toros los encierros de Ampuero

  • 17 mayo, 2017 en 16:31
    Permalink

    Noi in CT avem mai mereu targuri de haine la care vin praoocutdri din tara. Acolo am descoperit un nene din Tg Mures care face geci de piele pentru Asos, geci care costau maxim 300 lei !! Daca aveti si voi targuri de genu, nu ar strica sa cauti si acolo, nu sti peste ce comori dai 😀

    Responder
  • 17 agosto, 2017 en 20:23
    Permalink

    A ono není divu, protože:bylo v roce 2005 73% německého obyvatelstva nekuřáci. 54% Němců nikdy nekouřilo. Ve skupině lidí mezi 15 a 39 let bylo 61% mužů a 70% žen nekuřáci. V tom mikrocensu se zjistilo, že o co jsou lidé jsou starší, o to jich víc kouří. Celkem bylo v roce 2005 68% mužů a 78% žen nekuřáci. 64% žen a 44% mužů oznámilo, že nikdy nekouřili.Poznámka v .

    Responder
  • 18 agosto, 2017 en 00:07
    Permalink

    Thanks for adding that part, Mari. It really is amazing how something as simple as holding your baby close to you can have so many unbelievable benefits. The wrapping part just makes our multitasking tendencies as a society so much easier.

    Responder
  • 18 agosto, 2017 en 00:59
    Permalink

    This is my favorite what I'm thankful for post I've read this year! I especially loved the sleeping with Conrad idea and speeding up a tape so you can get everything done! I imagine your Christmas tree decked in part with colorful post it notes and strung with garland made of cassettes linked together! Happy Thanksgiving!Mary Beth Bass

    Responder
  • 18 agosto, 2017 en 02:41
    Permalink

    Comme le chantait Théo Akola, les filles de gauches sont plus belles.Dans la lignée, Eva Joly, statistiques à l’appui, soulignait le week-end dernier que le peuple de gauche pratique majoritairement le revers à une main (à deux mains, la dépense d’énergie est supérieure, dit-elle) ….

    Responder
  • 18 agosto, 2017 en 06:17
    Permalink

    I think you did an excellent job with this series. If people will take the time to read ALL the posts, it is easy to see where you pointed out both positives and negatives of each position from direct observations and personal experiences.Thank you for taking the time to put this out there. I think it can be a valuable resource to those willing to check it out and read it all of the way through.

    Responder
  • 18 agosto, 2017 en 07:38
    Permalink

    Simpre hay muchas fiestas por descubrir, pasa que algunas tienen más fama o mayor convoatoria que otras. Personalmente me gusta asistir a fiestas que no sean muy grandes y donde se pueda encontrar una experiencia mas de familia. Es por eso hay muchas fiestas en la mayoría de las ciudades y pueblos.

    Responder
  • 18 agosto, 2017 en 10:31
    Permalink

    Declan, my thoughts on these issues are much the same as yours. It seems to me that, as publishers consolidate and trad print space shrinks, blog reviews and less trad forms of publishing are bound to become more significant – and reliable. Difficult to predict the future, but the blogosphere and the internet generally seem to me to be increasingly important for all those of us who aren’t best-sellers, and maybe even for those who are.

    Responder
  • 18 agosto, 2017 en 13:34
    Permalink

    Thanks for your post, Sue. As you say, for the present only ebooks and audio are available, but we’re looking into print books for a near future option. I hope to have word about that fairly soon. We’ll also have a list of print books available now posted at Infinityboxpress.com. And we’ll put your name on the list of folks to notify as soon as we’re ready to issue print books of new works.

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 01:49
    Permalink

    This is great news! However, how does one go about proving the non-titled spouse actually lived in the home for 5 years? Thanks for all of the great information you’ve been providing and all of the hard work you’ve been putting into this!

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 07:20
    Permalink

    試題編號:960301 完成title.htm1.插入→圖片→從檔案→找image中的0101.gif(此一動作亦可從資料夾清單中拖拉該檔案)2.輸入題目指示的”國立玉山高中社團介紹網頁”等字樣,並依題目要求變更字體大小及顏色3.格式→å‹•æ…‹HTML效果→載入網頁、飛入、自右上角(題目無要求,可自行設定)4.格式→背景→色彩(輸入指定色彩)→é‚Šç•Œ(依題目修改上邊界及左邊界為0)5.在圖片上按左鍵兩下,查明圖片高為69像素→點選文字部分→框架→框架內容→將框架高度改為69像素以符合題目要求的框架高度與圖片等高6.點選圖片→按右鍵圖片內容→版面配置→對齊方式改為”中”,便可將文字置於畫面中間。請注意,這地方如果選取文字並無法達到垂直置中的效果。至此已完成title.htm網頁

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 08:06
    Permalink

    hei,kiitokset Hannalle aivan upeasta blogista. Sisustus, köökkipuoli ja kunnonhoito – voiko naiselta enempää toivoa. Ostin heti tehosekoittimen ja nyt meilläkin nautiskeltiin ekat smoothiet tennistunnin päälle -nam. Laita ihmeessä hyvää ideaa noista 3 teemasta (köökki eritoten) toivoo kaksi myytyä sielua. Miksi muuten ei mukaan debatointiin lisättäisi suomalainen arkkitehtuuri ja keskustelu vaikkapa siitä miksi esim asuntomessualueet ovat kaikkea muuta kuin ajattomia….

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 09:05
    Permalink

    ugh the last emerald was HARD I RAGED QUIT SO MANYTIMES but somhow i got it its pretty simple actully get to the hardest parts first then go to easy ones and i foyu know you are going to hit GOAL press restart

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 09:40
    Permalink

    Chrissy – Love this blush! Especially Warm glow, it’s so easy to use and blend and it is such a cute color. I see the similarities to Coralista. Thanks for the swatch of what it looks like. It’s always nice to see the colors on someone, even on fingers, just to see the difference between them.

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 10:52
    Permalink

    I think it’s the second clip that brings the inner hater out. Pretty sure I’ve seen this dude talking up his Desmosedici in another clip. Yeah, it’s cool that he rides these bikes in (something approximating) anger, but stfu about your fancy little farkles. Let the bike and the riding speak for itself.

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 11:19
    Permalink

    Muy bien Rafa…Joder, hasta yo me siento orgulloso!La dicción del catalán es complicadilla. Lo que sí puedo decirte( y seguro que sabes) es que un catalán se emociona cuando alguien intenta, sólo intenta, expresarse en catalán( no como los franceses que no les gusta nada que se hable regulero su idioma, aunque se intente… )Saludos!

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 12:53
    Permalink

    Gør man det fra starten er More-funktionen nem nok at bruge, hver gang man skriver et nyt indlæg. Men hvis man skal ændre det pÃ¥ en “gammel” blog kan det selvfølgelig give meget arbejde med gamle indlæg. Og hvis man fx. bare vil skifte design, er det sikkert meget nemmere med en automatisk løsning..

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 14:26
    Permalink

    Phoenix, Xascha, Hendrix and Xanthe! Usually I don’t like themes when it comes to naming children, but I don’t really mind the use of the X in the children’s names (although Xascha is pushing it). Xanthe is my personal favourite of the four, but that’s because I know the most adorable little girl with that name.

    Responder
  • 19 agosto, 2017 en 15:20
    Permalink

    ma, I run on sidewalks a lot, but many places don’t have sidewalks. Roadsides also are used by people who walk, some of them hoofing it because they don’t have transportation. Pedestrians are allowed on the edges of roads by law, anyway.

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 01:34
    Permalink

    Corina dragă, îţi mulÅ£umesc. Da…spaniolii sunt oameni deosebiÅ£i. Mama mea s-a întors din Spania de o săptămână ÅŸi mi-a povestit că bătrânica de care avea grijă s-a despărÅ£it cu lacrimi în ochi de ea iar familia ei au copleÅŸit-o cu daruri. Cu toate că au îndrăgit-o, eu tare n-aÅŸ vrea să se întoarcă…Dumnezeu cu mila…

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 02:29
    Permalink

    ÁÁÁÁÁÁ, HUMMUSZ! Imádom! Imádon! Ahogy az arabok mondják Ana AHabbá!Szépre sikerült:-) Sülthusokkal szeretem a legjobban, mondjuk báránnyal, meg persze falafellel is isteni. “Fúl” is lesz? Az aztán ám a derekas reggeli étek!üdvmárk

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 03:30
    Permalink

    Buongiorno, non ci è ben chiaro cosa intende per “il lato B dell’avvenente consulente energetica è tutto sporco…”; non credo si parli della minigonna in jeans che mi sembra perfetta, presumo si riferisca alle gambe. In questo caso non è sporco ma sono tatuaggi.

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 05:11
    Permalink

    Le GIE, groupement chargé d’opérer toutes les demandes de portabilité du numéro en France, croule sous les requêtes depuis l’arrivée de Free Mobile; à tel point que ce dernier limite maintenant le nombre de demandes de portabilités à traiter pour ne pas surcharger le serviceVu sur la Newsletter ADUF de ce jour.

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 08:43
    Permalink

    Well, I just went to the shop and I would have to say that they owl is my favorite. The one with the brown and orange! I did like the turtle too! I think the 3-6 size would be best! What a great shop!

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 10:40
    Permalink

    Kim….THANK YOU so much for the grab bag!!!!! There was 1 coupon for Pop-Tarts ALONE that made the price so worth it! We saved a penny more! LOL And you got it to me so quickly!!! I am gonna get a couple of more from you. TONS of diaper coupons…they are great!!! Thank you again, this is certainly a money saver!!!!!!!

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 11:42
    Permalink

    Sorin noi "am invatat" de nevoie. Si mie imi e greu sa gasesc comenzile pe un Office in limba romana sau si chiar si pe un Windows in romana.Dar ce te faci cu noua generatie care deschid calculatorul pentru prima data? De ce sa nu fie mai usor pentru ei decat pentru noi?Eu cred ca e mai bine sa-i dai omului posibilitea sa opteze decat sa ii impui optiune.

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 13:44
    Permalink

    I must say I completely agree that businesses need to develop meaningful social influence strategies and define their desired outcomes. That is what we have tried to do in our corporation and I believe we have had pretty good success doing so.

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 14:04
    Permalink

    jajaja que genial el disfrazarse de un superheroe para halloween, lastima que en El Salvador no celebramos Halloween ni hay consurso de disfraces, no hacemos nada!!!Saga eres lo maximo por tu disfraz de Marylin Manson, yo no hubiera gritado del miedo, sino que hubiera gritado de la emocion por ver un disfraz tan genial. jajajajaja no me pasa que señora mas inculta, jajaja Geene Simons

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 16:15
    Permalink

    Heia. Jeg kjenner deg ikke, men har tittet innom bloggen din jevnt og trutt ("snubla inn" via BirtH sine "Små drypp"). Vil bare si at jeg krysser armer og bein for en lykkelig utgang på det du nå har å streve med. Og klarer du holde den positive innstillingen det virker som om du har, så er jeg sikker på at det hjelper godt på. Lykke til! Varme tanker til deg.

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 17:31
    Permalink

    I repeat d’s request. Who are SEIU? I do hope they aren’t the equivalent of our country’s PSU (Public Sector Union). Being a retired public servant and staunch unionist I’d find that an inhibitor to my enjoyment of the books if hard working people were being disrespected. Perhaps better to just ignore it like I ignore John Ringo’s jingoism, and enjoy the stories.

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 19:55
    Permalink

    I'm glad that you had a good trip! The remembrance service looked really nice – Good for you for getting up to speak in front of everyone and share Carleigh's story. I wish there was an event around here for the 15th… Maybe I need to step up and get something going at some point in the future…. 🙂

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 20:33
    Permalink

    ESI, The Long Tail is super fun. I loved that book. Church History in Plain Language sounds really interesting.Steve, Celtic Prayer sounds interesting. My mum is Irish. I’m with you on the dryness of business books. Though Long Tail wasn’t dry at all. I think that qualifies as business, right?

    Responder
  • 20 agosto, 2017 en 20:38
    Permalink

    After watching this, I will need to watch again to make sure I take it all in. It makes sense to me now, but another watching or two or three will help it actually sink in.Diana

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 02:12
    Permalink

    You were saying? Dan Woog | March 22, 2012 at 3:54 pm | Reply Emma is correct. There have been 18,844 comments posted since March 2009; I have “censored” another 4 or 5 (can’t remember, the last one was so long ago), for a grand total of 0.02 percent. Those were far beyond what I consider the bounds of decency (making disparaging remarks about a dead child, for example).

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 05:12
    Permalink

    federal who are privately owned, oh you didnt know that? The federal reserve is private investors..$$$, and we’ll be paying the debt for 100′s of years all so the rich can continue to laugh as the pathetic minions worry over sexuality….and morality…and the straw man boogey man so nicely financed by the CIA, gee it’s nice tro have such dum morons to prey off of…References :

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 07:21
    Permalink

    L’équipe la mieux placée pour l’instant, c’est l’équipe “100″. C’est la 3eme fois qu’elles font ce rallye. Et elles sont bien parties pour gagner….Vous pouvez pas les suivre discrètement ??

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 07:39
    Permalink

    Întotdeauna mi-am făcut asigurarea, habar nu am dacă este obligatorie sau nu dar, cred că este preferabil să plăteşti o sumă relativ modică pentru a fi pus la adăpost în caz de Doamne fereşte cine ştie ce. Cum plec prin agenţie, mi-am cumpărat întotdeauna asigurarea de la agenţia prin care mi-am procurat biletul de călătorie, cazarea, etc. Şi din fericire, nu a trebuit să o folosesc niciodată!

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 08:55
    Permalink

    Apple now has Rhapsody as an app, which is a great start, but it is currently hampered by the inability to store locally on your iPod, and has a dismal 64kbps bit rate. If this changes, then it will somewhat negate this advantage for the Zune, but the 10 songs per month will still be a big plus in Zune Pass’ favor.

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 09:39
    Permalink

    Permanent. It’s your own hair, your own head, your own follicles and your own genes. The only concern is proper placement of the hair to achieve a natural hairline. Make sure you find a good doctor who can achieve this. Ask for referrals

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 12:41
    Permalink

    Ok well either way … Ok well either way we are screwed at center we dont have a 2nd liner right now.Brooks laich did not play a lot of center for us this year. I am just saying Backstrom= Crosby on the 1st line & we dont have nobody Malkin as a 2nd line center. The Pens are built w/ a core down the middle (center) while the Caps core is scattered (Ovie, Backstrom, Semin, Green). Pens have 2 centers w/ 100+ pts. Caps have OV and he is LW. Hopefully the kid they drafted last year Gustaffson can be that 2nd liner.

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 14:11
    Permalink

    Thanks due to this very worthwhile article. I will not have much to add about this. However the first thing. Is it possible to go to a internet site in addition to identify if you agree regarding pattern. Your current theme is amazingly nice our payday advance websites will be It looks like incredibly ordinary. If you’ve got just about any indications methods to improve that fast cash advance web page I would become extremely happy

    Responder
  • 21 agosto, 2017 en 20:24
    Permalink

    Have you given any kind of consideration at all with converting your web page into Chinese? I know a several of translaters here that would help you do it for no cost if you wanna make contact with me.

    Responder
  • 22 agosto, 2017 en 07:25
    Permalink

    Enough already with these scandals about two bit tarts and bargain basement sluts gravy training off of libido driven jocks. Gee, she has tits and ass. These trollops set womens movements back every time. Guess your “assets” can only take you so far so why not extort mega-bucks if you can.Favre is a jack-ass and deserves every bit of the shame and humiliation, but please don’t play the victim card honey.

    Responder
  • 22 agosto, 2017 en 08:29
    Permalink

    SolidSnake dijo 0  0 Para los que dicen que es mh esque no conocen o nunca han visto jugar algun juego a un asiatico, esos wns jugando no son humanos son maquinas y yo creo que si juegas a cierto nivel (superior obiamente no lo vas a comparar con garena, ombu, tarreo, etc) esas jugadas son mas comunes de lo que piensan (para ellos)

    Responder
  • 22 agosto, 2017 en 09:09
    Permalink

    Top 100 Internet Marketing Blogs As Voted By You We’re now polling over 100 blogrolls belonging to everyone from Matt Cutts, SugarRae to Mikkel deMib Svendsen to find out which blogs they rate within the internet marketing blogosphere. To view the top 100+ list click here. (tags: Internet Marketing blog)

    Responder
  • 22 agosto, 2017 en 11:43
    Permalink

    This web site is unquestionably relatively helpful given that I’m with the second developing an online floral web site – even though I’m only starting up out consequently it is actually rather tiny, practically nothing similar to this web site. Can website link to some in the posts right here because they are very. Many thanks considerably. Zoey Olsen

    Responder
  • 22 agosto, 2017 en 12:02
    Permalink

    Wow, Sunstein is truly a dangerous psychopath. He thinks he is so smart that anything he disagrees with is a result of faulty logic. Has anyone read his statements on “libertarian paternalism”? Meaning, you can choose what to believe, as long as it is out of the list of our choices. I mean….damn, I’m starting to think these people have some frightening tricks up there sleeve. They aren’t just incompetent liberals (well, maybe Obama is), they want to abolish the Bill of Rights!

    Responder
  • 22 agosto, 2017 en 15:19
    Permalink

    Snack, read, upload photos, shower, snack, read, pay bills, grocery shop, read, snack, sleep… That’s pretty much my life. Glad the vacation was good. Can’t wait for the stories!

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 00:43
    Permalink

    Très intéressente suite suite d’articles … mais comment ce site nous manipule t’il pour nous vendre les conseils de l’expert qui est en haut à droite C’est tout l’art du marketing des spécialistes à l’américaine, donner ( de l’info) pour récolter. du win / win+

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 01:59
    Permalink

    Apparently Tony is coming 150/158 in his age division.This is great news for him, as it shows: (i) he is courteously letting others go first; (ii) he is conserving his energy for more important things.

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 02:18
    Permalink

    Kedves Lajos!Tényleg megérkezett az első gólyafióka?Már alig várom, hogy láthassam!Karcsinak köszönöm a tájékoztatást!Jó leskelődést kívánok én is!Üdv.Helén

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 07:54
    Permalink

    , June 26, 2011 at 3:42 pm Required me time for it to read all of the comments, but I truly enjoyed the article. It turned out to be Very useful to me and I am certain to all the commenters the following! It’s usually nice when you are able not solely be advised, but likewise entertained! I’m sure you needed fun writing this short article.

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 11:53
    Permalink

    Scumpa mea Ani,Te-am sunat daca vrei sa mergem impreuna si ai spus ca nu poti.Sorry!( Am stat azi toata ziua sa-mi dau seama cine esti. Noroc ca mi-am dat seama ca doar la intalnirea cu fetele nu am anuntat de biletele de balet si fellingul meu!) Pupici

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 12:45
    Permalink

    remarkably fascinating…Hello all, Completely sparkling write-up. There’s a huge concern together together with your blog upon world-wide-web explorer, would check this… INTERNET BROWSER nonetheless might function as market chief after which an enormous portion of folks migh…

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 15:13
    Permalink

    There’s a new technology called that can synthesize anyone’s voice and then re-use it to sing new songs, or read text, or whatever you want. I want Diana Krall to be the voice of my PalmPilot. I want her to sing my appointments to me. I want her to offer sultry condolences when I forget important dates, like anniversaries. Heck, I want her voice to teach me to sing. Maybe my shower could sing to me? I can only imagine what will do with this. More about the technology at

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 15:58
    Permalink

    31/01/2011 – 8:20pmAcojonante la contraportada del Palomino. “Si Valdano abofeteara a Mou en público, muchos lo entenderíamos”. Lo entenderían todas las aficiones, todos los entrenadores, solo MARCA y su borregada siguen creyéndose todas las patrañas escritas sobre este elemento perturbador.

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 17:11
    Permalink

    From personal observation, it seems as if every second Filipina blogger is either doing fashion or lifestyle. I don’t quite know what this says about fashion/lifestyle blogging, but there are plenty of other niches to fill…VA:F [1.9.22_1171]please wait…

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 18:54
    Permalink

    Olá Lazy Jaqueline, Parabéns pelo excelente trabalho , também por te desafiares a ti propria. O bom é nos podermos ter escolhas , e poder trabalhar nas nossa paixões por opção e não por obrigação.Sucesso, Bjscesarina gomes

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 20:08
    Permalink

    Juleńko fryzurkę masz super w sam raz na jutrzejszą imprezę. Oby tylko pogoda dopisała,ale na pewno wszystko się uda.Dobrze,że dzisiejszą komisję udało się tak szybko i pozytywnie załatwić.Juleńko życzę Ci dobrej nocki i księżniczkowych snów, a całej Rodzince spokojnej nocy:-)

    Responder
  • 23 agosto, 2017 en 21:53
    Permalink

    Heather hits the nail on the head with this one. Whether it be writing, music,or painting, discipline is key in taking your art. The great artists are able to create when there is no feeling. They’re able to push through the long hours “in the middle”, where exhaustion exceeds inspiration. In the end, it’s these people who gets to celebrate a piece of work that is actually seen by others and valued.

    Responder
  • 24 agosto, 2017 en 05:53
    Permalink

    MÃ¥ste frÃ¥ga hur du gjorde för att fÃ¥ ränderna sÃ¥ fina och jämna? Har nyss mÃ¥lat en magnetrand längs med ena arbetsrumsväggen. Där använde jag vanlig mÃ¥lartejp för att märka ut var jag ville ha färg… vilket resulterade i att pÃ¥ nÃ¥t ställe hade den svarta färgen smygit sig under tejpen…Hur täcka för att fÃ¥ ett sÃ¥ snyggt resultat som möjligt? PS. blev krÃ¥ngligt, men hoppas du förstÃ¥r vad jag menar 😉

    Responder
  • 24 agosto, 2017 en 11:28
    Permalink

    SÃ¥ vidt jeg ved, sÃ¥ kender du ikke til min økonomiske situation, sÃ¥ du aner da ikke hvad jeg har rÃ¥d til? NÃ¥r jeg pt sidder med faste udgifter for MANGE penge hver mÃ¥ned, sÃ¥ har jeg ikke rÃ¥d til nyt kamera – og det skal jeg da slet ikke stÃ¥ til regnskab overfor nogen til.

    Responder
  • 24 agosto, 2017 en 14:54
    Permalink

    Thanks for your write-up on this website. From my experience, occasionally softening up a photograph could provide the digital photographer with a chunk of an inspired flare. Often however, the soft clouds isn’t what exactly you had in your mind and can sometimes spoil a normally good photograph, especially if you thinking about enlarging that.

    Responder
  • 24 agosto, 2017 en 15:45
    Permalink

    Yeah — glad to see Super Mario getting the rock. I almost feel sorry for Jets fans. Almost. God Sanchez sucks. I’m glad to see CK get some action. Clever and effective use so far. I finally got to see a deep bomb. But I did think it weird that it came from CK, other than Smith. I know Smith can’t huck it as far, but it was almost an “ok let’s throw it deep, but since Smith can’t, we’ll bring in Kappy”. I get the feeling we’ll see a lot more of CK before the end of the season than many thought prior to.

    Responder
  • 24 agosto, 2017 en 17:52
    Permalink

    kejam nye kerajaan ye ,,, sampai korang beranak pinak pon ,,,kejam nye kerajaan ,, tak kebuluran plak aku tgk ,, kejamnye kerajaan ,,, senang nye korang dapat pendidikan ,,, ikut nafsu semua jadi celaru ,, manusia itu tidak akan pernah cukup

    Responder
  • 24 agosto, 2017 en 18:39
    Permalink

    Yeah, there is that, though I know it’s also partially my ‘oh god i am crap’ complex having a go at me, as well, so I need to keep an eye on it (though Stephen is already telling it to shut up a lot). Having to sit GAMSAT before applying is probably useful to that ‘think it through’ process as well, particularly since I didn’t do high school science, so that’s something I’m gonna go back and do before the next GAMSAT sitting, which is next year.Happy birthday to ElderTog!

    Responder
  • 24 agosto, 2017 en 19:12
    Permalink

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was curious what all is needed to get setup? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny? I’m not very web savvy so I’m not 100% positive. Any suggestions or advice would be greatly appreciated. Thanks

    Responder
  • 24 agosto, 2017 en 20:45
    Permalink

    Olyan régóta vadászok valami fűszeres, finom cukkinis tészta receptre, mert az eddigi paradicsomos változatok nekünk nem nagyon jöttek be. Ezt feltétlenül kipróbálom, hétfőre Carbonara spagettit terveztem, de tejszínes.cukkinis fogok főzni inkább. Eszembe nem jutott volna tejszínnel készíteni, pedig milyen kézenfekvő (így, miután Nálad már olvastam..hihi)

    Responder
  • 21 abril, 2018 en 14:44
    Permalink

    Then Helen must be having conniptions / checking her employment contract / penning a stiffly-worded email* to ask him to try simply reporting for once / please stop showing her up / toe the line ’til this one blows over*Or the lawyers can ask themselves how they feel and get back in due course (plus expenses) to say they are comfy that it’s all OK really, based on the principle of #wadyagonnadoboutit?*delete for most accurate.   0 likes

    Responder